Rykte #2

image260

Hörde på stan att kära kollegan i öst (Surtes) värvning
av självaste Rune Engström var en mycket medial
värvning. Man skapar sig förutsättningar med ett namn
som säkert inte är gratis. Min källa sa att Rune endast
kommer vara närvarande endast ca: 1 gång / vecka.
Undra vad man kan uträtta på så mycket  tid...

Vi får väl se hur mycket tid det blir för Rune, men skall man
ta ett damlag för första gången kan man inte vara där 1 gång
i veckan utan då måste man vara där mer än 100%.
Mina 14 år i damlaget i Marstrand har krävt mer än 100%
under varje säsong ....   fråga min fru...  ;)


-"Hoppas Surte vinner serien..."

Skoj att så många läser denna blogg, det sporrar att fortsätta
luska fram det senaste rykten som florerar...
-" TACK "


// Coach

Kommentarer
Postat av: Me

Med tanke på vad Rune anser om daminnebandy, så var det väl konstigt att han överhuvudtaget tog uppdraget.

2008-05-17 @ 11:14:47
Postat av: Johan

Kul när du börjar skriva om Innebandy Martin...keep up the good work

2008-05-17 @ 15:00:37
Postat av: Mattias

svensk avundsjuka när den är som bäst, superkul.

2008-05-18 @ 05:32:57
Postat av: Gustafsson

Avundsjuka ?! På vadå... Rune ?!

Jag gratulerar ju alla klubbar till sina nyförvärv. Vare sig det är ledare eller spelare.

2008-05-19 @ 08:51:43
URL: http://solviken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0