Rykte #3

image262

Läste just en kommentar i min blogg, har inte kollat sanningshalten
i detta scoop. Men jag gör en "rövare" !

Carro Björkner till Pixbo ?!

Oj, där sjönk oddsen för Surte !
Men jag undrar vem som skall ersätta Carro med hennes målskörd.
Måste kännas tungt att loosa sin kapten, jag vet hur det känns isåfall.
Sofia Mattiasson/Nilsson gick från oss i min förtvivlan...  ;)

Men tappar Pixbo mer spelare? Vem skall Carro ersätta?
Är Anna Johansson tillbaka i en bytesaffär? Vem kommer från
Pixbo i utbyte mot Carro?   Frågorna är många.... 

Vi väntar tills nästa vecka då Surte verkar ha möte och presentera sina
nya girls. Säkert nån från Partille/Älvstranden..
    -" Vad vet jag ?! "

Skall nog luska lite i detta imorgon?!

// Over and out


Kommentarer
Postat av: Coach

Japp det vart sanna rykten denna gången också..

2008-05-20 @ 11:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0