Rykte # 6

image271

Hört på stan:
Zorroforwarden Jonathan Nord som spelade i
Partille skall skriva (har skrivit) kontrakt med
Challengers, för att sedan bli utlånad till Lindome IBK.

Detta verkar ju vara jättelogiskt eftersom Challengers nyligen blev
farmarklubb med Ale IBF. Challengers verkar signa alla unga
spelare för att kunna låna ut dem, är verkligen detta modellen
och framtiden inom innebandyn.

-"Undra hur man tänker med farmaravtalet??!!  "

Får se om Nord hamnar i "KOPPENS"  gröna lag !

// coach

Kommentarer
Postat av: Ref:

Vet inte om man kan kalla en kille som är 24 år ung-talang inom innebandyn
:)

2008-05-22 @ 11:03:45
Postat av: Jantelagen

Tror avtalet med Ale bara gäller dam.

2008-05-22 @ 12:08:28
Postat av: Coach

Det beror ju vem man jämför med...?
Mina vänner Thomas Andersson & Claes Nyberg
är alltid evigt unga.

För mig är alla på -80 talister
juniorer
haha!
Nä, det är kanske sant att
man inte är så ung. Men Eftersom han spelat i
många år, i klubbar som Pixbo, Älvstarnden, Partille utan att kanske få förtroendet till 100%.
Kanske hans blomstertid kommer nú när det närmar sig skolavslutning.

// Coach

2008-05-22 @ 13:13:43
URL: http://solviken.blogg.se
Postat av: Coach

Är det bara damlag så är det ju lungt, jag kan ju inte ha rätt i allt. Ödmjukt va !

Rykten är Rykten tills det blir sanna eller att man luskat fram sanningen lite i förtid... ;)

Psst.. Rykte
Jag kommer vinna en miljon på trisslotten jag köper ikväll...
Coach nybliven miljonär !

-"Grattis.."
-"Tack..."
-"Vad skall du göra för pengarna..?"
-"Jag måste bara köpa rätt lott i rätt butik först"
-"Ok, trodde du vunnit"
-"Nä bara ett rykte..
;) "

//Coach

2008-05-22 @ 13:19:57
URL: http://solviken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0