Div 1 reserv



Marstrands IBK - Surte IS

Idrottshallen
Saml: 18.30
Matchstart: ca 19.40


Imorgon är det "norrderby" lagen norr om GBG skall göra
upp om vem som är bäst. Tyvärr är div 1 reservserien lite
sådär, många ser det som ett nödvändigt ont. Jag ser det som
en jävla utmaning. Att alltid vara på tå, alltid fokusera och vilja
utvecklas som lag. Särskilt för oss som alltid slår ur underläge.

Men "Girls on the playboy Marstrand"! Surte har bara vunnit två
matcher i årets div 1. Man ligger under strecket i tabellen med 
6 ynka poäng hittills samt bara 18 gjorda mål vilket är ett snitt
2.5 gjorda/match. Man släpper in 4.5 mål / match så vi har
ett bra tillfälle att utnyttja deras formsvacka. Kan tänka mig att
det är lite huvudbry i lägret just nu, Surte har bra spelare med
höga krav, man nöjer sig inte med att ligga där man ligger.



Men vi vet att det kommer bli en svår match, men spelar vi som i
lördags så har vi chansen på riktigt....

-"Ladda nu, för vinner vi går vi upp på samma poäng som Surte ! "

// Coach

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg tackling Greta !

2008-11-24 @ 08:38:12
Postat av: G.

Visst var det!?!

Den jag är mest nöjd med på hela försäsongen faktiskt! Satt fint! :-D



...men om sanningen ska fram så gick jag ned för att täcka ut hennes skott och samtidigt som jag reser mig springer en lilla tösabiten rakt in i mig! Vad ska man göra? Gå upp i rök?! Är ju inte snabbast i stan så jag hinner tyvärr inte upp på läktaren för korvköp VARJE gång någon försöker spela innebandy i närheten!

Hade det funnits offensiv faul i innebandy hade elit-bruttan åkt ut. Nu fick hon istället blåmärken och om möjligt ett ännu mer sur min eftersom hon inte ens fick frislag med sig! ;-)

2008-11-24 @ 16:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0