Tippa

Div 2 damer Göteborg

 08-11-2213:40 Lindome-Pixbo WallenstX2
 08-11-2213:45 Marstrand-IBK Göteborg1
 08-11-2215:00 Grundsund-Guldheden X2
 08-11-2218:30 Stenungsund-Gbg Polismän1
 08-11-2310:30 Frölunda-FBC LerumX2
 09-01-0918:20 Ale-HindåsX


Matchen mellan Lindome - Pixbo är ganska svårtippad, Pixbo´s unga
lag har övertygat. Men Lindome har också haft en bra trend med två
raka oavgjorda mot Marstrand & 89:ers. Men jag tror att det blir jämt..

Marstrand - IBK Göteborg är en svår nöt, Marstrand kommer från två
oavgjorda, där man skulle vunnit. IBK vann mot Fbc Lerum förra helgen
och är på frammarsch. Men Marstrand är obesegrat hemma i Templet
så jag tippar med mitt hjärta.

Grundsund - Guldheden blir också jämn, Hemma i Bottnahallen är
hemmalaget riktigt starka. Men Guldheden har fått fart på laget och
har chans att springa hem 3 pinnar. Men inget är givet, 3-3 är ett hett
tips på Betsson.

Stenungsund - GBG Polismän måste bli en hemmaseger, vinner inte
89:ers här så skall man inte vara det topplag som jag trodde innan årets
serie startade. Hoppas man tar sig i kragen...

Frölunda - Lerum kommer också bli en hård fight, nästan bara jämna
matcher denna omgång. Lerum har ju bara 1 poäng av 6 möjliga de senaste
veckorna. Så nu måste trenden vända. Frölunda borta är ingen lätt match....

Ale - Hindås är sist ut för helgen, detta blir också dagsform som avgör.
Hindås har spelat upp sig så det blir en jättebra match.... Tror man delar
på poängen...

//Crew of Marstrand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0