Div 2 damer Göteborg

Helgens damomgång

2008-11-01
Pixbo Wallenstam - Guldhedens IK
Detta blir en interessant match, här hoppas jag ju
med hjärtat att Guldheden kan skrälla. Jag vet att
Guldheden har lättare mot bra motstånd. Tabellen
säger 1:a men jag hoppas på minst X.


FBC Lerum - Grundsunds IF
Hmm, detta blir ingen lätt uppgift för Lerumsmaffian
Grundsund höll på att rubba Marstrand med sitt spelförstörande
spel. Man springer mycket och har allt några ganska vassa unga
spelare som kan bli matchvinnare. Hoppas att Jessika Franklin
får fortsatt förtroende i målet så kan man kanske rå på topplaget
Lerum. Tabellen säger 1:a men jag hoppas på Grundsund. Endast
bara för att jag har en släkting (syssling) i laget.  ;)


2008-11-02
Lindome IBK - 89:ers
Lindome har ryckt upp sig rejält, men jag tror att 89:ers har vilat upp
sig efter uppehållet. Jag tror Anna Hammar kommer avgöra denna
fight tillsammans med Linn Asker. Men Almåshallen är en svår hall
att spela i. Här har Lindome en otrolig fördel.


Frölunda IBK - GBG Polismän
Frölunda kommer vinna denna match, man har faktiskt övertygat
på senare tiden och hemma i Kulturhuset så är det tufft att spela.

Hindås IBK - IBK Göteborg
Hindås har inte övertygat alls, trots att man har några gamla rävar
i laget. Men här skall IBK vinna med 4-5 bollar om allt skall vara
enligt tabellen. Hoppas Hindås bjuder upp till en bra match !

// Crew of Marstrand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0