Inför omgång två, div 1 damer

Nu har ju Div 1 södra satt full fart, många lag känner sig stärkta av första
omgångens resultat. Andra känner sig nog besvikna över sin premiärinsats.
Hängmatchen mellan Ljungby-Olofström blev ju som många trodde, storseger
till Olofström. Erdtman, Wickström, Torikka kommer betyda mycket i sitt lag.
Vilka kommer kunna stoppa Olofström ?!


Idag smygstartar omgång 2 med derbyt IBF Göteborg - Pixbo Wallenstam
kl 20.00 i Torpahallen. Här kommer det säkert bli mycket prestige, men jag
tror IBF drar längsta "strået".


Helgens omgång enligt följande:

  • Challengers - Färjestaden      2
  • Ingelstad - Södra Dal               2
  • Olofström - Surte                     1
  • Stanstad - Ljungby                   1

// Crew of Marstrand


Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt att du tror på oss..

2008-10-08 @ 11:41:03
URL: http://kvinnan.blogspot.com
Postat av: G.

De träningsmatcher ni spelat har ju inte varit övertygande direkt...utöver seriepremiären naturligtvis som verkade gått finfint!

Bevisa för coach att han har fel! ...det händer ju även om det inte är ofta! ;-)



Lycka till på lördag!

2008-10-08 @ 16:41:27
Postat av: Coach

Jag hoppas verkligen att det skall gå bra, men jag tror att Färjestaden kanske är lite revanchsugna..



Men hade jag tippat med hjärtat varje gång så skulle ju Leksand varit Världens bästa lag och ÖIS vunnit Champions Leauge... ;)



Lycka till Anna...

2008-10-08 @ 17:26:13
URL: http://solviken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0