Sanning eller fantasi



Det ryktas så dessa tider, och inte på hästar.!
Utan om spelare hit & dit... Senaste veckan har
det dock varit otroligt lungt. Många blogga skriver
helt osanna saker,  man undrar ju ibland. Man får
ju se över sina källor om man skall vara seriös i denna
värld av information.

Själv skriver jag väl lite "vitt Och brett" men oftast har
jag kollat mina källor både 1-2 ggr extra.

En blogg gick ut för några veckor sen med alla tapp
ur Challengers damlag. Men efter mycket research
så har man nystat upp en del..
. Mina källor känns som
trovärdiga eftersom Marstrandsbloggen haft samtal
med spelare och säkra källor nära lagets kärna.


Jenny Hedlund,   Slutar inte utan går ev till Guldheden.
(ej 100% bekräftat)
Marie Jansson,   Slutar inte utan går ev till Guldheden. 
(ej 100% bekräftat)
Ulrika Larsson,   Slutar inte utan fortsätter 1 år till.
Ulrika Fredborg,  Kommer att vara säsongare i Alperna i 6 månader.
Anna Ragnerius, Kommer att vara säsongare i Alperna i 6 månader.

Bloggvarning: Tro inte på allt du läser....   ;)

// Crew of Marstrand

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hedlund och Jansson slutar i challs det står inte att dom slutar med innebandyn! Fredborg och ragnerius spelar i div 2 laget denna säsongen, att det beror på resa betyder ju fortfarande inte att artikeln inte är sann..... Vakna!

2009-06-15 @ 18:20:27
Postat av: Anonym

Vilken otroligt förvirrande kommentar. Precis som det ska vara så är allt lagom sant, allt för spänningen - alltid. Eller?

2009-07-10 @ 10:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0