Marstrandstipset

Ok, nu e man igång igen. Har aldrig rätt i mina tippningar
eller jo ibland. Jag vågar, testar, tror, försöker & vill att
detta skall bli en skitrolig säsong. Marstrandstipset tror
följande om seriepremiären i helgen.

Marstrands IBK - IFK Kumla     1 
(Marstrand skräller på hemmaplan med uddamåls seger)

Pixbo IBF - Surte IS     X
(DERBY ! Detta är en av de mest svårtippade matcherna 1 X )

Örebro IBK - Köping IBK  2
(Örebro har värvat bra, men jag tror Köping tar 3 poäng)   

Skattkärr IBK - Nykvarn        1
(Skattkärr tar sina poäng på hemmaplan, de har bra backar men dock sårbara)

Vänersborg - Linköping IBK   1
(Toppmatch i första omgången, tyvärr är inte Linköpings lagbygge klart för att
klara seriefavoriten Vänersborg som tar 3 poäng i premiären.)


Vi ser väl hur många rätt det blir på söndag kväll...


// Crew of Marstrand

 


Kommentarer
Postat av: Västmanlänning

Tror att du har 4 rätt

2009-09-18 @ 21:45:38
Postat av: G.

2 1 x 1 1



...fast jag hoppas på annat!:-)

2009-09-18 @ 21:58:45
Postat av: David Karlsson

Har också ett tips på min blogg, såg att Rosten.blogg.se inte vågade tippa vår match, ruskigt fegt tycker jag. :) Man måste ju bjuda lite ju...



Kul blogg kör på o lycka till.

2009-09-18 @ 22:02:41
URL: http://innebandydavid.blogg,se
Postat av: Rosten

David jag har av princip aldrig tippat det egna lagets matcher. Men målsättningen är ju givetvis alltid 3 poäng. ;) Kul att det äntligen drar igång och håller med om att detta är en bra blogg. Din var inte så dålig den heller.

2009-09-19 @ 08:15:07
URL: http://rosten.blogg.se/
Postat av: David Karlsson

Håller med dig Rosten kul att det drar igång, ses imorgon, välkomna.

2009-09-19 @ 20:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0