Pixbo förstärker

Dagens innebandy tjöt !

Elitserielaget Pixbo förstärker sitt damlag med Theres Persson från Södra Dal.
Theres är en otroligt bra förstärkning i anfallsspelet. Hon lär göra 20 talet mål
för Rödrävarna. Grattis Pixbo....


Noterbart: Pixbo är en kanonklubb på att snabbt publicera sina nyförvärv på
hemsidan, men man är riktigt dålig på att skriva om sina förluster. Man har
inte ens nämnt att deras assisterande kapten Anna Didriksson lämnar klubben
för spel i västeråslaget Rönnby Tigers. Anna är en Göteborgstjej som bör hyllas.


image261
Foto: Bildbyrån ©  

-"Anna får ett lycka till av mig här i min blogg iallafall...  "

Noterbart 2:
Herrlaget förstärks av Mattias Ryberg ( IGEN ), han lämnade klubben
under förra året, Men är nu tillbaka ! Jag har lite funderingar på att
det är lite bytesaffärer på gång mellan Göteborgsklubbarna.

Rydberg ville nog inte gå ihop med Älvstranden så han valde Pixbo,
Jerker Lundgren hade kontrakt  med Partille men blev tränare för
Pixbos farmarlag i div 2 IBF. Challengers gör nog allt för att få tillbaka
eldsjälen å Pixbos assisterande lagkapten Johan Nyth till Hisingsklubben.
Johan står nog högt på önskelistan...  Vi kommer nog se några goa
övergångar snart....  Vänta och se.... !

Sedan är det ekonomin som jag skall blogga om.... Men det sker nästa vecka !

// Sverige - Finland 4-4 (5-4)  Men står Liv så kan det bli  2-4

Kommentarer
Postat av: Anonym

Björkner till Piss...Pixbo

2008-05-18 @ 18:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0