Inför Omgång 8

Div 2 damer Göteborg:

 08-11-1512:15 Ale-Gbg Polismän 1
 08-11-1513:40 Lindome-Marstrand 2 
08-11-1517:00 IBK Göteborg-FBC Lerum2
08-11-1518:30 Pixbo Wallenst-Frölunda1
08-11-1616:30 Hindås-GrundsundX
08-11-1619:00 Guldheden-Stenungsund


Ale & Polisen är ett bottenmöte i serien, jag tror att Ale gör första målet
och håller sedan undan till seger. Fast det blir ganska tight..

Lindome kommer med en bra trend, man är otroligt bra hemma i
Almås. Marstrand har det lite tufft inför helgen, sjukdomar, skador,
indisponibla spelare gör att det blir det blir ett nykomponerat lag
som verkligen sätts till sin spets. Men det är nu man skall visa att
man har en bred trupp.

IBK Göteborg vet jag inte vad jag har, trodde att man skulle vara
ett topplag, men tyvärr har man inte inlett årets serie så bra. Men jag
hoppas att man gör jobbet i helgen. Lerum däremot kommer stärkta
från vändningen hemma mot serieledarna. -"Men är Dagis på topp, nä vet
inte?" -"Då vet inte jag om Lerum vinner?!"

Pixbo tar sig an Frölunda, Hoppas att Indianerna tar detta på allvar och
ser till att vinna denna fight. Men det talar ju inte för det, Pixbo har inlett
otroligt bra.

Hindås spelade oavgjort mot 89:ers förra helgen, och gjorde det rättvist.
Nu tar man nog minst 1 poäng mot unga, formstarka Grundsund.

Guldheden hemma i valhalla är normalt en svår match, jag hoppas att
det även blir så denna dag. Stenungsund kommer till spel efter några
tveksamma insatser. Men 89:ers har det och är alltid farliga. Kan bli X
i denna match!

// Crew of Marstrand

Kommentarer
Postat av: Nodlyckes tipstjänst!

Nodlycke d.ä.

1 X X X 2 2



Nodlycke d.y.

1 2 2 1 2 2 ...gillar fortfarande inte X!



50:- Gustafsson?

2008-11-14 @ 21:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0