Stenungsunds ordförande avgår..

Jag avgår med omedelbar verkan
Hej, Jag har i kväll den 30/11-08 tagit beslutet att avgå efter ca. 4,5 år med
omedelbar verkan som Ordföranden i Stenungsunds IBK. Detta gör jag för
att jag tyvärr inte klarar av att stötta föreningen på bästa sätt enligt våra Juniorledare,
se nedan nyhet på däras hemsida!

OBS OBS OBS INGEN TRÄNING MÅNDAGEN DEN 1 DEC. Pgr av dam-match
känns som man inte prioreterar sina juniorer själv så orkar jag inte ta striden
längre har ni några klagomål får ni ta det med styrelsen.
Mvh Claes Nyberg (tur att ni har talang vi kanske inte behöver träna!!!)
Publicerad: 2008-11-30 17:54:00

Efter att våra Damer har en A-lags match i morgon 1/12-08 kl. 20.15 så fanns
det ca. 30min för att träna på efter F92. Detta är givetvis inte mycket, men jag
fick inga kommentarer från Claes Nyberg att han i tele.samtalet tycker att jag
skulle prioritera bort ett lag som tränade innan. Våra Juniorer har haft 3st kvälls-
matcher i veckorna tidigare och detta har gjort att A-lags damerna inte har kunnat
träna vid dessa tillfällen. Nu när Damerna har match så passar detta inte våra juniorer
(tyvärr).

Styreslemötet den 21/10-08 så kom frågan upp att våra juniorer inte har fått tillräckligt
med träningstider och då så bildades en grupp av ledare att handtera detta. Ännu
efter 6 veckor så har inget hänt, Varför? Jag lägger ca. 20-30 idella timmar i veckan
på att föreningan skall funka någorlunda, men tyvärr så blir inte alla nöjda. Genom
att jag också är inne i en mycket tuff period på mitt ordinarie arbete med kommande
uppsägningar så känner jag att jag inte kan/orkar fortsätta som Ordföranden i
föreningen. Den 16/12-08 så är nästa styrelsemöte och då kommer jag ner med
mina saker (dator) och det lag material som jag har hemma. Tråkigt att detta skulle
sluta så här, men jag känner att nu så har mina krafter för föreningen tagit slut.
Lycka till med era fortsatta sattsingar och jag kommer att följa er så mycket jag kan
från sida.


Med vänliga hälsningar
Peter Storm Fd. Ordföranden i Stenungsunds IBK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0