Div 1 Reserv

Div 1 Reserv damer

Marstrands IBK - Ale IBF  9-4  ( 1-0, 5-2, 3-2)


Idag var det ett sargat lag som Marstrand ställde upp med
endast 3 ordinarie backar. Nya kedjor samt Mikaela Svanberg
gör comeback under två perioder i kassen efter lång tids skada.
Så det var inte 100 kanonförutsättningar... 

Men tjejerna knöt näven och gjorde de man skulle, spelvändningarna
var lyckade. Carro Ewertsson x 2, Jessica Gathenberg x 3, Jeppsson x 2
Astrid, sedan kommer jag inte ihåg det sista.

Men med skador på Linda Åkerberg, Johanna De la Motte så var de lite som
de "10 små negerpojkarna". Men det var skönt att vi gjorde det som skulle
göras denna måndag i Kastellegårdshallen.

Ale är duktiga och jag ser en otrolig potential i många av spelarna, man försöker
verkligen spela innebandy. Big Credd...

   
Foto: S.Gathenberg

//Crew of Marstrand

Kommentarer
Postat av: #86

Jag kommer inte till träningen idag. Håller på och kurera mig med piller och vitlök! haha ;)

2009-01-15 @ 09:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0