Veckans flashback

Har läst lite resultat och bloggar den senaste tiden
och jag fastnade för Davids inlägg efter Surtematchen.
Ibland är det bara så att det inte fungerar, jag var inte
där, men många klubbar har problem med att skapa bra
arrangemang. Men jag håller med dig !!!

Läs inlägget..

---------------------------------------------------------------

Pixbo
Sedan så har jag fått lite inside på att Jessica EK (fd. Holmgren)
kommer att deltaga i onsdagsmatchen mot Marstrands IBK.

Jessica som avslutade sitt elitseriespelande när hon flyttade
till Växjö. Jessica är en av de spelare som varit mest framgångsrik
i daminnebandyn genom alla tider. 168 poäng på 78 matcher i klubblag,
landslag mm mm...

Jessica har inte tränat och spelat under året, men lär tillföra en del i
Pixbos unga lag. Hoppas att Marstrand ger henne ett välkomnande
genom att vinna fighten, det är dags nu....



Bild innebandy.se

// Crew of Marstrand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0