Inför herrpremiären



Inför Seriepremiären.

Vi tog ett snack med Headcoach Hugosson inför
seriepremiären som går av stapeln på Lördag 19:e
September kl. 14.00 i Kungälvs Idrottshall.

Läget i truppen?
Tyvärr några borta pga av jobb och skador men annars ser det bra ut.

Kommentar angående mötet mot FBC Lerum i söndags, förlust 1-8?
Kan inte säga så mycket, Lerum ägde hela matchen.
Vi gjorde alldeles för mycket misstag bla. 2 frislagsmål i mot oss.
Plus att vi har en tunn trupp elva utespelare och tredje matchen ....
Så det var tunga ben. Men jag vet att killarna är laddade tills på Lördag.

Någon att se upp med hos motståndarna?
Jag känner tyvärr inte till deras "nya" talanger.
Men Fredrik Pettersson, Rikard Hovemyr och Jonas Antonsson är
några gamla rävar som jag känner till.

Någon att kolla extra på hos oss?
Vi har en ganska jämn trupp jämfört med förra året.
Men om jag ska nämna några så är det Jim som kommit igång
bra plus Challe som är ett orosmoment hos motståndarnas backar.
Sen är Jonas Johansson också en gubbe man skall hålla ett öga på.

Som avslutning konstaterar Hugo:
Det ska bli roligt nu när serien drar igång, det är ju det man längtar efter under försäsongen.

Let´s get ready to rumble
Vi ses i Templet på Lördag kl. 14.00

// Crew of Marstrand feat Hans Holm


Kommentarer
Postat av: G. återigen

Varför ingen "Inför dampremiären" ??

2009-09-18 @ 22:00:54
Postat av: Coach

Vi mörkar... ;)

2009-09-18 @ 22:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0