Xdin #2



Herrlaget tågar på i Xdin Cup, man
vann dagens match mot Pixbo IBF med
10-8.

Damlaget gick på en förlust mot challengers.
Tyvärr kom denna turnering lite halvfel i tid
eftersom det är en skade, sjuk & folk borta
period. Men alla får chansen att fokusera på sin
uppgift. Klart att det inte ger den värdemätare man
kanske hoppats på. Men matcher ger rutin, tempo
och kunskap.

Imorgon är det nya tag för den 10 mannatrupp
som kunde köra. Jag hoppas självklart på vinst.

// Crew of Marstrand

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter bara dumt när du skriver som du gör... ena stunden ska ni rulla på alla spelare, sedan är ni skadade och sjuka. hur ska ni ha det? Inse fakta, det kommer bli ett tufft år för er i ettan.. ärlighet vara längst

2009-09-13 @ 18:49:28
Postat av: Dr Munk

förlust 10-3 mot ett div 2 lag är inte så dåligt........

2009-09-13 @ 19:13:44
Postat av: gbg

Tycker mig känna igen bortförklaringarna från tidigare säsonger!

Synd på en annars bra blogg.

2009-09-13 @ 20:08:56
Postat av: Undrande

Hinner den nya hallen bli klar till seriestart eller hur ser det ut?

2009-09-13 @ 20:36:29
Postat av: Martin Gustafsson

Hallen blir inte klar tills nästa helg, premiären spelas i Idrottshallen.



Bortförklaringar vet jag inte, men det är inte ultimat att spela dagens match på 9 spelare, varav 2 målvakter som spelar UTE för att genomföra matchen. Men klart vi får det svårt... Ingen skugga över dessa hjältar som ALLTID ställer upp.



Men vi har ingen press på oss, vi är ju seriens sämsta lag enligt alla. ;) Rör mig inte i ryggen, att vara underdogs. Vi skall nog kunna ta ett och annat poäng under säsongen.



Vi får se om vi åker ut när serien är färdigspelad i februari. Men jag vet att Marstrand inte kommer lägga sig på rygg.



// Martin

2009-09-13 @ 21:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0